1. Presentació grup de treball.
1.1. Presentació individual.
1.2. Blog del grup.
1.3. Com sorgeix?
1.4. Treball final.
1.5. Dinàmica de les sessions.
1.6. Torn de paraula/pluja d'idees.
1.7. Vídeo foursquare
2. Joc d'inici "Fours quare"
2.1. Explicació de les normes.
2.2. Pràctica.
3. Expectatives del curs.
4. Fins proper dia!!!
- Deixar jugar també a pilota, no prohibir-la.
- Donar opcions per poder escollir el joc lliurement.
- Delimitar els espais.
- Nombrar responsables de cada joc (cicle superior).
- Crear una comissió de mestres i alumnes per preguntar les opinions als nens i que ens facin arribar propostes que sorgeixin a l'aula.
- Fomentar l'ús del material reciclat (treball de plàstica).
- Aprofitar sessions de llengua catalana, castellana, anglesa, matemàtiques, tutoria, medi,... per treballar el joc ( text instructiu, comprensió de textos,...) Així l'alumnat ja surt al pati sabent el funcionament del joc.
- Incorporar valors de respecte i convivència. Cal que aprenguin a jugar. Saber guanyar, saber perdre, participar, saber compartir.
- Promoure, si es pot, la relació entre l'alumnat d'infantil i primària.
- L'ajuntament pot facilitar construccions lúdiques, com les que hi ha als parcs de la ciutat, pel pati de l'escola.
- Es pot demanar col·laboració a les famílies per anar a l'escola i explicar/ ensenyar jocs de pati, actuals o antics a l'escola.
- Crear "caixes ludopati" amb joguines de casa o material reciclat per poder fer ús durant el pati.
GRUPS REDUÏTS DE TREBALL: Si els grups no són correctes ho podem canviar el proper dia.
- ESCOLA MISERICÒRDIA.
- ESCOLA ISABEL BESORA, ESCOLA BEAT BONAVENTURA GRAN, ESCOLA SANT SEBASTIÀ I ESCOLA ABEL FERRATER.
- ESCOLA DOCTOR ALBERICH I CASAS, ESCOLA PARE MANYANET I ESCOLA JOAN ARDÈVOL
- ESCOLA EDUADR TODA I GÜELL I ESCOLA ELS GANXETS.
- ESCOLA LA VITXETA, ESCOLA JOAN REBULL, ESCOLA RUBIÓ I ORS I ESCOLA SANT PERE I SANT PAU.
AQUÍ TENIU UN PETIT RECULL DE FOTOGRAFIES, DEL JOC FOUR SQUARE.
Què xules!!!!!
ResponElimina